יום רביעי, 18 במרץ 2015

7+ טיפים לשיפוץ הבית בעלויות נמוכות

כולם רוצים לחיות בבית יפה ובצדק. זו אחת הסיבות המרכזיות מדוע תעשיית השיפוצים משגשגת כל כך. שיפוץ יכול לעלות עשרות אלפי שקלים ואף יותר. אף על פי כן ישנן דרכים רבות בהן אתם יכולים לבצע שיפוץ או לפחות לשנות את מראה הבית וכל זה במחיר שפוי מאוד.

איך לשפץ בית במחיר סביר?

ישנן מספר שיטות שיפוץ שונות שיפחיתו את העלות בצורה משמעותית מאוד אך יחד עם זאת יהיו בעלי
נישות גבס תורמות לעיצוב הבית במחיר סביר.
עבודות גבס
השפעה גדולה מאוד על מראה הבית:
עבודות גבס עבודות גבס הן מהשיטות הנפוצות ביותר. הן מהירות, בעלות סבירה והתוצאות מדהימות.
חידוש מטבח – חידוש מטבח הוא הפתרון לאלו המחפשים לשנות את מראה המטבח והפונקציונאליות שלו. חידוש מטבח מאפשר לכם להחליף את הדלתות, אץ המנגנונים הפנימיים ועוד. כמובן שהעלות היא פחות מ-50% ביחס למטבח חדש, מה גם שהביצוע מהיר מאוד.
צביעת דירה ללא ספק הפתרון הזול, הישים ובעל ההשפעה הגדולה ביותר ובפרק זמן קצר מאוד.
החלפת ברזים – ניתן לשפר את המראה בעלות נמוכה על ידי החלפת הברזים בדירה.
רכישת חומרי בניין במקומות סיטונאים – לא משנה איזה סוג שיפוץ בחרתם לבצע, תוכלו לחסוך עשרות אחוזים ויותר על ידי רכישת החומרים במקומות סיטונאים – אותם מקומות שמשמשים את קבלני הבניין ובעלי המקצוע. להבדיל מהמקומות המוכרים כגון "הום סנטר", הכוונה במאמר זה היא למקומות שידועים בדרך כלל לבעלי המקצוע ומצויים באזורי התעשייה. לכן יהיה עליכם לבצע עבודת מחקר ובדיקת המחירים כדי שתוכלו ליהנות מאופציה זו. יתרון נוסף במקומות הסיטונאים מצוי בעובדה שברובם תוכלו אפילו להתמקח על המחיר.

רכישת מרצפות וכלים סניטריים – בדומה להצעה הקודמת, באפשרותכם לרכוש את הריצוף, פרקט או כלים סניטרים באזורי תעשייה, רחוק יותר מאור הזרקורים. בדרך זו תחסכו עשרות אחוזים. מניסיון אישי – רוב החנויות המתוארות ימכרו לכם סחורה זהה בטיבה. הבדלי המחיר ינבעו משכירות נמוכה יותר, הקטנת מצבת העובדים וכדומה.
שיפוץ הבית דורש יצירתיות ומשמעת
היו יצירתיים
ריהוט ומוצרי חשמל – תסכימו איתי שריהוט ומוצרי חשמל קונים בדרך כלל למספר שנים. אכפת לכם אם הכיריים או הסלון יהיו מקולקציה שזה עתה סיימה את דרכה בחנות? סבורני שלא. על ידי רכישת מוצרים מקולקציה קודמת, אותה קולקציה שהמוכרים בחנות ישמחו להיפטר ממנה על מנת לפנות מקום לקו העיצובי החדש והם יעשו זאת במחירים אטרקטיביים – כאלה שמספר שבועות לפני כן יכלו להיות דמיוניים. מקומות מומלצים לרכישת רהיטים כאלה הם סניפי האאוטלט השונים עליהם תוכלו לקבל מידע ברחבי הרשת.

לסיכום, השקיעו מחשבה לפני שאתם מתכננים את שיפוץ ושדרוג הבית. קבעו מסגרת נוקשה והשתמשו בדמיונכם על מנת לחשוב על דרכים נוספות אותן תוכלו ליישם ולחסוך כסף רב בשיפוץ הדירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה